SEO & Influencers
Jeśli chodzi o SEO, nie ma magicznej formuły, która pozwoliłaby błyskawicznie skierować Twoją witrynę na numer 1 w wynikach wyszukiwania w Google. Istnieje jednak kilka podstawowych zasad, których powinieneś przestrzegać, aby uzyskać wspaniały punkt wyjścia.
Oto 5 najlepszych praktyk SEO, od których warto zacząć:
#1 Pisz dla ludzi, a nie dla wyszukiwarekZawsze pisz oryginalną, interesującą, wysokiej jakości treść witryny, która jest wolna od błędów i odpowiednia dla Twojej witryny.
Wyszukiwarki takie jak Google mogą łatwo wykryć treści, które są zduplikowane z innych miejsc online, zawierają błędy gramatyczne lub są wypełnione słowami kluczowymi.
#2 Dodaj bloga do swojej witryny i korzystaj z multimediów Aby zaangażować odwiedzających witrynę i czytelników bloga, twórz posty zawierające media nietekstowe, takie jak zdjęcia, filmy lub oryginalne wizualizacje (infografiki). Posiadanie tej dodatkowej treści (zwłaszcza jeśli jest urzekająca) zwiększy czas spędzany przez użytkowników w Twojej witrynie, a także prawdopodobieństwo, że udostępnią Twoją witrynę własnej społeczności.
#3 Zapewnij użytkownikom pozytywne wrażenia w całej witrynieGoogle będzie wiedział, czy używasz swojej witryny do agresywnego reklamowania swojej usługi, czy też jesteś zbyt nachalny. Zawsze staraj się oferować odwiedzającym witrynę przyjemne wrażenia w Twojej witrynie. Oznacza to przejrzystą treść, wsparcie w razie potrzeby i zawsze możliwość powrotu.
#4 Stwórz sieć linków wewnętrznych (ale nie przesadzaj)
Dodaj linki między różnymi stronami Twojej witryny i bloga, ale staraj się postępować zgodnie z procesem, który wydaje się organiczny, a nie ciężki link przeznaczony tylko dla robotów wyszukiwarek. Link między stronami, które mają sens, na przykład na stronie usług, link do określonego terminu branżowego i link do wpisu na blogu, który o nim napisałeś, który zawiera więcej informacji na temat tego terminu.
#5 Zawsze sprawdzaj kluczowe wskaźniki internetowe swojej witryny
Core Web Vitals to standardowy standard wydajności witryny stworzony przez Google. Raport pokazuje właścicielom witryn, jak ich strony działają „w rzeczywistości”, ile czasu zajmuje odwiedzającym witrynę wczytanie stron, a także oferuje sposoby rozwiązania problemów, jeśli takie występują.


