Wojciech Daczkowski • 29 czerwca 2022

Why SEO Loves Branding

Jeśli chodzi o SEO, nie ma magicznej formuły, która pozwoliłaby błyskawicznie skierować Twoją witrynę na numer 1 w wynikach wyszukiwania w Google. Istnieje jednak kilka podstawowych zasad, których powinieneś przestrzegać, aby uzyskać wspaniały punkt wyjścia.


Oto 5 najlepszych praktyk SEO, od których warto zacząć:


#1 Pisz dla ludzi, a nie dla wyszukiwarekZawsze pisz oryginalną, interesującą, wysokiej jakości treść witryny, która jest wolna od błędów i odpowiednia dla Twojej witryny.

Wyszukiwarki takie jak Google mogą łatwo wykryć treści, które są zduplikowane z innych miejsc online, zawierają błędy gramatyczne lub są wypełnione słowami kluczowymi.


#2 Dodaj bloga do swojej witryny i korzystaj z multimediów Aby zaangażować odwiedzających witrynę i czytelników bloga, twórz posty zawierające media nietekstowe, takie jak zdjęcia, filmy lub oryginalne wizualizacje (infografiki). Posiadanie tej dodatkowej treści (zwłaszcza jeśli jest urzekająca) zwiększy czas spędzany przez użytkowników w Twojej witrynie, a także prawdopodobieństwo, że udostępnią Twoją witrynę własnej społeczności.


#3 Zapewnij użytkownikom pozytywne wrażenia w całej witrynieGoogle będzie wiedział, czy używasz swojej witryny do agresywnego reklamowania swojej usługi, czy też jesteś zbyt nachalny. Zawsze staraj się oferować odwiedzającym witrynę przyjemne wrażenia w Twojej witrynie. Oznacza to przejrzystą treść, wsparcie w razie potrzeby i zawsze możliwość powrotu.


#4 Stwórz sieć linków wewnętrznych (ale nie przesadzaj)

Dodaj linki między różnymi stronami Twojej witryny i bloga, ale staraj się postępować zgodnie z procesem, który wydaje się organiczny, a nie ciężki link przeznaczony tylko dla robotów wyszukiwarek. Link między stronami, które mają sens, na przykład na stronie usług, link do określonego terminu branżowego i link do wpisu na blogu, który o nim napisałeś, który zawiera więcej informacji na temat tego terminu.


#5 Zawsze sprawdzaj kluczowe wskaźniki internetowe swojej witryny

Core Web Vitals to standardowy standard wydajności witryny stworzony przez Google. Raport pokazuje właścicielom witryn, jak ich strony działają „w rzeczywistości”, ile czasu zajmuje odwiedzającym witrynę wczytanie stron, a także oferuje sposoby rozwiązania problemów, jeśli takie występują.


Autor: Wojciech Daczkowski 24 lipca 2022
When it comes to SEO, there isn't a magic formula to instantly send your site off to the #1 search result on Google. But there are some basic principles you should follow for a wonderful starting point. Here are the top 5 SEO practices to start with: #1 Write for people, not for search engines Always write original, interesting, high quality site content that's error free and relevant to your site. Search engines like Google can easily detect content that is duplicated from elsewhere online, that contains grammatical errors, or that is stuffed with keywords. #2 Add a blog to your site and use rich media To engage your site visitors and blog readers, create posts that include non-textual media like photos, videos, or original visualizations (infographics). Having that extra content (especially if it's captivating) will increase the time users spend on your site as well as the likelihood they will share your site with their own community. #3 Offer a positive user experience throughout your site Google will know if you're using your site to aggressively advertise your service, or if you're being too pushy. Always aim to offer site visitors a pleasant experience on your site. That means clear content, support when needed, and always an option to go back. #4 Create a network of internal links (but don't overdo it) Add links between different pages of your site and your blog, but try to follow a process that feels organic rather than heavy linking meant just for search engine crawlers. Link between pages that make sense, for example, on your services page, link a certain industry specific term, and link it to a blog post you wrote about it, that gives more information on that term. #5 Always check your site's Core Web Vitals Core Web Vitals are a standard site performance standard initially created by Google. The report shows site owners how their site pages perform 'for real,' how long it takes for site visitors to load site pages, and it offers ways to fix issues, if there are any.
Autor: Wojciech Daczkowski 29 czerwca 2022
Jeśli chodzi o SEO, nie ma magicznej formuły, która pozwoliłaby błyskawicznie skierować Twoją witrynę na numer 1 w wynikach wyszukiwania w Google. Istnieje jednak kilka podstawowych zasad, których powinieneś przestrzegać, aby uzyskać wspaniały punkt wyjścia. Oto 5 najlepszych praktyk SEO, od których warto zacząć: #1 Pisz dla ludzi, a nie dla wyszukiwarekZawsze pisz oryginalną, interesującą, wysokiej jakości treść witryny, która jest wolna od błędów i odpowiednia dla Twojej witryny. Wyszukiwarki takie jak Google mogą łatwo wykryć treści, które są zduplikowane z innych miejsc online, zawierają błędy gramatyczne lub są wypełnione słowami kluczowymi. #2 Dodaj bloga do swojej witryny i korzystaj z multimediów Aby zaangażować odwiedzających witrynę i czytelników bloga, twórz posty zawierające media nietekstowe, takie jak zdjęcia, filmy lub oryginalne wizualizacje (infografiki). Posiadanie tej dodatkowej treści (zwłaszcza jeśli jest urzekająca) zwiększy czas spędzany przez użytkowników w Twojej witrynie, a także prawdopodobieństwo, że udostępnią Twoją witrynę własnej społeczności. #3 Zapewnij użytkownikom pozytywne wrażenia w całej witrynieGoogle będzie wiedział, czy używasz swojej witryny do agresywnego reklamowania swojej usługi, czy też jesteś zbyt nachalny. Zawsze staraj się oferować odwiedzającym witrynę przyjemne wrażenia w Twojej witrynie. Oznacza to przejrzystą treść, wsparcie w razie potrzeby i zawsze możliwość powrotu. #4 Stwórz sieć linków wewnętrznych (ale nie przesadzaj) Dodaj linki między różnymi stronami Twojej witryny i bloga. Staraj się postępować zgodnie z procesem, który jest organiczny, a nie ciężki link przeznaczony dla robotów wyszukiwarek. Link między stronami, które mają sens, na przykład na stronie usług, połącz określony termin branżowy z postem na blogu, który zawiera więcej informacji na ten temat. #5 Zawsze sprawdzaj kluczowe wskaźniki internetowe swojej witryny Core Web Vitals to standard wydajności witryny stworzony przez Google. Raport pokazuje właścicielom witryn, jak ich strony działają „w rzeczywistości”, ile czasu zajmuje odwiedzającym witrynę wczytanie stron, a także oferuje sposoby rozwiązania problemów, jeśli takie występują.
Autor: Wojciech Daczkowski 29 czerwca 2022
Jeśli chodzi o SEO, nie ma magicznej formuły, która pozwoliłaby błyskawicznie skierować Twoją witrynę na numer 1 w wynikach wyszukiwania w Google. Istnieje jednak kilka podstawowych zasad, których powinieneś przestrzegać, aby uzyskać wspaniały punkt wyjścia. Oto 5 najlepszych praktyk SEO, od których warto zacząć: #1 Pisz dla ludzi, a nie dla wyszukiwarekZawsze pisz oryginalną, interesującą, wysokiej jakości treść witryny, która jest wolna od błędów i odpowiednia dla Twojej witryny. Wyszukiwarki takie jak Google mogą łatwo wykryć treści, które są zduplikowane z innych miejsc online, zawierają błędy gramatyczne lub są wypełnione słowami kluczowymi. #2 Dodaj bloga do swojej witryny i korzystaj z multimediów Aby zaangażować odwiedzających witrynę i czytelników bloga, twórz posty zawierające media nietekstowe, takie jak zdjęcia, filmy lub oryginalne wizualizacje (infografiki). Posiadanie tej dodatkowej treści (zwłaszcza jeśli jest urzekająca) zwiększy czas spędzany przez użytkowników w Twojej witrynie, a także prawdopodobieństwo, że udostępnią Twoją witrynę własnej społeczności. #3 Zapewnij użytkownikom pozytywne wrażenia w całej witrynieGoogle będzie wiedział, czy używasz swojej witryny do agresywnego reklamowania swojej usługi, czy też jesteś zbyt nachalny. Zawsze staraj się oferować odwiedzającym witrynę przyjemne wrażenia w Twojej witrynie. Oznacza to przejrzystą treść, wsparcie w razie potrzeby i zawsze możliwość powrotu. #4 Stwórz sieć linków wewnętrznych (ale nie przesadzaj) Dodaj linki między różnymi stronami Twojej witryny i bloga, ale staraj się postępować zgodnie z procesem, który wydaje się organiczny, a nie ciężki link przeznaczony tylko dla robotów wyszukiwarek. Link między stronami, które mają sens, na przykład na stronie usług, link do określonego terminu branżowego i link do wpisu na blogu, który o nim napisałeś, który zawiera więcej informacji na temat tego terminu. #5 Zawsze sprawdzaj kluczowe wskaźniki internetowe swojej witryny Core Web Vitals to standardowy standard wydajności witryny stworzony przez Google. Raport pokazuje właścicielom witryn, jak ich strony działają „w rzeczywistości”, ile czasu zajmuje odwiedzającym witrynę wczytanie stron, a także oferuje sposoby rozwiązania problemów, jeśli takie występują.